Ja det är så det känns. Det känns nästan som att man behöver ha bevis när man har ont.
Alltså detta är ju bara min tankar, djävulsspöken i mitt huvud som håller på å bråkar.
Jag vet inte vad det är. Men eftersom sjukdomen inte syns så mycket utåt (min familj ser dock detta) så känns det som att man vill ha nått bevis när man talar om för folk att man har ont. När man inte klarar av att ha tajta byxor på sig och går i mysbyxor för att det gör ont, har ingen bra förklaring det gör bara ont att ha kläderna in på huden. Låter knöäppt men så äre. Såna gånger man vill slänga fram ett papper eller nått om att man har en anledning att ha ont, ha anledning till att inte vara "finklädd".
 
Som sagt det är bara mina tankar. Tror folk skiter väl i om jag kommer i jeans eller i mysbyxer. Man är helt enkelt knäpp..
Men så äre ;)
 
 
Trevlig helg!!
 
 
Puss & Kram
Malin

Kommentera

Publiceras ej