Jajamän idag är det min stora dag! :)
Blir alltid så otroligt rörd av alla gratulationer man får överallt. Folk är för underbara :)
Å imorse när jag gick ner då hade älskling lagt ett stort paket nedanför trappen som jag fick öppna på en gång (jag är som ett barn) :) Å i paketet så var det en spikmatta :D Så himla härligt! Jag längtar tills jag kommer hem å får prova den :)
Han är för go min lilla prupp <3 <3
 
Å igår var man på möhippa/myskväll med tjejerna hos Jessica. Eftersom Jessica är högravid så fick det bli en filmkväll med mat å en massa godis istället för en utekväll.. Sånt hinner man med sen :)
Sån himla rolig kväll!! Saknat dom en massa massa.. Exakt vad jag behövde, en tjejkväll med underbara människor och en massa skratt :D
Måste göras om men nästa gång tycker jag vi kan skippa skräckfilmen :/ Uuuuschh hatar skräckisar :( Men det gick, jag kollade iaf bara i kudden så ;)
Nä nu får klockan bli 12 så man får ta lunch.. Ska bli bjuden på födelsedagslunch av pappa :) <3 
 
 
 
 
 
 
 
Puss & Kram
Malin
 

Kommentera

Publiceras ej