Har kommit in i december redan. Hinner inte med dagarna, veckorna eller månaderna nåmera.. Sen jag började jobba så är det bara måndag och fredag i mitt huvud. Man är inte medveten om hur fort allting går.
Brukar undra om det är såhär livet kommer vara hädanefter.. Alltså jobb jobb jobb!!
Jag och Kasper pratade igår om vad vi skulle göra om vi vann miljoner, lite skoj sådär å få drömma ;) Jag sa direkt att jag skulle sluta jobba men skulle man verkligen vilja det?? Kanske gå ner på halvtid iaf så att man får behålla det sociala livet.. Eller vet faktiskt inte hur man skulle göra.. Svårt att veta. Kanske tar sitt pick och pack och flyttar utomlands och lever livet.. Alltså nu snackar vi om att vinna MYCKET PENGAR :D För drömma får man göra, det kostar inget :)
 
Ja det hade varit nått de.. Så nu blir det att köpa lotter och bara hålla tummarna att bli miljonär eller varför inte biljonär ;) (ett ord som jag trodde bara var påhittat förut) :D
 
 
 
 
Puss & Kram
Malin

Kommentera

Publiceras ej